Інклюзивна освіта

Інклюзивна освіта – це освітня технологія, яка передбачає розвиток,навчання й виховання дітей з особливими освітніми потребами у звичайному закладі дошкільної освіти, де створено відповідні умови для забезпечення максимальної ефективності освітнього процесу.

Інклюзивна освіта в закладі дошкільної освіти – це система освітньо – виховних послуг, що ґрунтується на принципі забезпечення основного права всіх дітей на освіту й права виховуватися та навчатися в умовах звичайного (масового) навчального закладу.

Основним завданням інклюзивного навчання в ЗДО є організація психолого – педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами, реалізація корекційно – розвиткової складової, створення освітнього середовища та універсального дизайну, що задовольнить освітні потреби дитини з ООП, формування життєвого важливого досвіду та збереження цілеспрямованого розвитку когнітивних, мовленнєвих, моторних, соціальних функцій у дітей.

Основні принципи інклюзивного навчання:

  • Цінність дитини не залежить від її здібностей і досягнень;
  • Кожна дитина здатна відчувати і думати;
  • Кожна дитина має право на спілкування і на те, щоб бути почутою;
  • Адаптація системи до потреби дитини, а не навпаки;

Переваги інклюзивного навчання в ЗДО:

для дітей з особливими освітніми потребами:

  • під час комунікації та в стосунках з однолітками поліпшується когнітивний, моторний,мовний, соціальний та емоційний розвиток;
  • діти з ООП опановують нові вміння та навички, що відбувається функціонально;
  • навчання здійснюється з орієнтацією на сильні якості, здібності та інтереси дітей;
  • налагоджуються дружні стосунки з ровесниками, вони спільно беруть участь у житті групи та в соціальному середовищі;
© 2020 ПРОЛІСОК
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати